jak na news?

BLASKO Dusan BLASKO at svfnov.tuke.sk
Tue Feb 21 10:28:17 CET 1995

> Dobry den,
> Muzete mi prosim poradit, jak mohu zaslat prispevek do Usenet
> konference alt.sys.intergraph?  Slysel jsem, ze existuje nejaka
> brana, ktera dosly e-mail zasle do news. Ctu tuhle konferenci pres
> gopher news.wu-wien.ac.at, protoze na aci.cvut.cz jsem ji nenasel.
>                                      Dekuji    --Marek Cibere

Viem Vam mozno poradit nepriamo. Existuje konferencia INGR-EN na
listservri ccsun.tuke.sk
V sucasnosti je tam okolo 200 ucastnikov, a urcite mnohi citaju aj
alt.sys.intergraph.

INGR-EN je diskusny klub venujuci sa produktom fy. Intergraph a
roznym nadstavbam. Je vedeny v  anglictine

INGR-CS to iste, len je urceny pre CR a SR.

S pozdravom owner: INGR-EN a INGR-CS

* Dusan Blasko       Computer centre  -  Faculty of Civil Engineering
*                    Vysokoskolska 4, 040 20 Kosice - S l o v a k i a
* Fax: 0042 95 518 20                    Email: blasko at svfnov.tuke.sk
*                                                blasko at ccsun.tuke.sk