Ftp na cs.felk.cvut.cz ? (fwd)

Jan Korycan john at fpf.slu.cz
Thu Feb 23 15:38:28 CET 1995

On Thu, 23 Feb 1995, Stepan Kasal wrote:

>      john at fpf.slu.cz by Vam  urcite proslo.

   I'm sorry, ale ani tohle neproslo. Netrc uz pochopitelne davno mam, ale
   proc udrzovat nejaky takovy soubor, kdyz stejnou sluzbu mi prokaze
   Netscape nebo Lynx i bez doplnovani do souboru.
   Souhlasim, kdyz liny, tak poradne

						John

   P.S.: Az ted jsem si precetl message od p. Vrabce, ktere myslim
         vysvetluje vse. Takze se omlouvam za zbytecne povidani.

                        | Jan KORYCAN                                       |
                        | Slezska univerzita v Opave, CR                    |
                        | E-majl: John at fpf.slu.cz      tel.: 0653 - 454 262 |
                        | home  : Pod Cvilinem H/43    tel.: 0652 - 3639    |
                        |         794 01  Krnov                             |