Internet v Teletextech

Vladimir Vrabec vrabec at cs.felk.cvut.cz
Sat Feb 25 23:54:08 CET 1995

>Date: Sat, 25 Feb 1995 17:26:29 MET-2DST
>From: novotny at troja.fjfi.cvut.cz
>To: NET at CS.FELK.CVUT.CZ
>Subject: Internet v Teletextech
>
>Internetovi informatori,
>  dovolil bych upozornit, ze informace o Internetu a a jeho vybranych
>zdrojich je mozne nalezt i na TV obrazovkach na teletextu nekterych
>satelitovych (kabelovych) programu.
>Antonin Novotny
>FJFI CVUT Praha
>novotny at troja.fjfi.cvut.cz

 Vazeni,
tuto informaci povazuji za velmi zajimavou a proto jsem ji
po overeni za predpokladaneho souhlasu kolegy Novotneho
prevedl do html a zaradil na horkou linku omicronovskeho www serveru
pod oznacenim 95022501. V teto souvislosti mne napadlo, ze by asi bylo
uzitecne vytvorit specializovanou stranku na obracene thema "Teletext
v Internetu". Prosim kazdeho, kdo mi muze nejakou informaci nebo odkazem
pomoci, aby tak ucinil na e-adresu "vrabec at cs.felk.cvut" a prosim ho,
aby v Subjectu uvedl "Teletext". S pranim prijemne nedele
                                                          Vladimir Vrabec