2nd irc server na slovensku

Marek Balaz comckito at savba.savba.sk
Thu Jan 5 10:11:09 CET 1995

	Zdravim Vas o5,

 tak som sa vcera pytal jedneho kolegu systemaka, ze ako to vyzera
s tym 2nd irc serverom na Slovensku, takze Vam musim oznamit pre niekoho
dobru pre inych zase zlu spravu. 2nd nebude, rozpraval sa s nejakymi dalsimi
ludmi a ti mu povedali, ze by sa zahlcovali zbytocne linky a este viac ako
clientami samotnymi, inak tuzvo uz ide rychlo, takze to neni az tak zle.
A samotny Tomy z Viedne nebol zrovna nadseny, ked mu povedal, ze chcel by
pripojit dalsi irc server.

Inak mohli by ste si tam na tom Vasom prazskom serveri spravit poriadok,
nechcem to nejak moc kritizovat, ale mali ste mozno aj mate, uz som to
nejaky cas nesledoval, hrozny chaos, ako keby bol ciastocne v netsplite.
alebo ako keby iba niektore packety sa menili, server si vybere ktore posle.

Som napr. msgoval s nejakou osobou a chodili mi od tej osoby iba niektore
msgs, ktore poslala. No proste chaos, dost casto ma aj velky lag.
Napr. kamos z ameriky ma ping na mna alebo ja na neho max. 3 sec. a na Prahu
mam ping niekedy aj 50 sec.
That is all for now.
	 So,
		 bye folks