prosba

Martin Buldra BULDRA at vsz.cz
Tue Jan 10 10:09:09 CET 1995

dobry den,

    opet si dovoluji vas poprosit o radu. tyka se zase naseho suna s
OS Solaris 2.3. chci nakonfigurovat sendmail na sunu jako hlavniho
postaka pro celou nasi univerzitni (je to bohuzel tak, od 1.1.1995
jsme univerzita) sit. sendmail sice bezi, ale nejakou postu posle a
nejakou ne ze zpravou, ze je nedorucitelna -to se stane v rozmezi
nekolika desitek minut, coz podle mne znamena, ze prislusny stroj, na
ktery se ma posta poslat, podle suna vubec neexistuje. on ale ve
skutecnosti existuje (drive to chodilo). tak, a kde je chyba ?
hleda sendmail existenci jinych stroju v tabulkach nameserveru?
kdyz ne, tak kde?
neni chyba v polozkach MX v hosts.db?
jeste mne napada, ze mam stary named.ca, nemate nekdo nejaky
aktualizovany?
nebo uz nevim :-(

jeste tohle:
sendmail poustim s parametrem -bd -q1h
/etc/mail/sendmail.cf je shodny s /etc/mail/subsidiary.cf
(ja vim, mel by byt shodny s /etc/mail/main.cf, ale s tim to
uz nechodi vubec)

prosim, napiste mi, jestli k tomu nekdo neco vite.

                                mockrat predem dekuju

Martin Buldra                           Agricultural University Prague
E-mail: buldra at uvt.vsz.cz               Computer Center
Phone : 42 02 - 338 33 27               Kamycka 129, Praha 6, 165 21
Fax   : 42 02 - 338 33 25               Czech Republic