Netscape ( Re: WFW a Mosaic )

Peter Maruniak Peter.Maruniak at uakom.sk
Tue Jan 10 12:15:52 CET 1995

> Skuste instalovat win32s, ak nepomoze,(malo by chodit bez problemov),
> pouzite netscape, ten nevyzaduje 32 bitovu podporu.
> (Ja viem, je to vyhnutie sa problemu, navyse Vam netscape nemusi vyhovovat,
> ale ja som ho instaloval na pocitaci s 2MB RAM, kde MOSAIC s 32bit podporou
> "uswapovaval" disk a netscape tam "prezil".)

Ten netscape je naozaj dobry ale niektore veci akoby v nom chodili nejako
pomalsie ako v mosaicu (vo verzii pre MS Windows). Komu je to lepsie
tahat z BB ako zo sveta, tak binarne subory pravdepodobne vsetkych
podporovanych platforiem netscape su aj v nic.uakom.sk:/pub/network/Netscape.

Zdravi Vas

 Peter