Mosaic2.0.0a8 problemy s instalaci

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Thu Jan 12 08:25:04 CET 1995

>Mosaicu pro Windows..osaic, objevi se tato hlaska:
>
>    Win32s - Error
>Initialization of a dynamic library failed.
>The process is terminating abnormally.
>
>Neporadil byste mi nekdo v cem je zakopany pes (jak w32, tak i Mosaic
>jsem zkousel instalovat vickrat - stazeny z ruznych mist). Diky
>predem za kazdou radu.

Problem je ve Win32s a podpore jineho nez US prostredi ve Windows.
Osobni zkusenosti mame pouze s Windows for Workgroups 3.11 US.
Po instalaci podpory cestiny od Software602 (fonty a klavesnice) nefunguji
Mosaic8 a Mosaic7 (ten vypise Win32s - Error, Unhandled Exception).
Kdyz jsme odstranili klavesnici ze sytemovych souboru, Mosaic8 byl OK.

Nase uprava SYSTEM.INI byla nasledujici:
  Tyto polozky se rovnaji prazdnemu zaznamu:
    [boot]
    language.dll=

    [keyboard]
    keyboard.dll=
    oemansi.bin=

  a tuto polozku bylo treba vypustit:
    [boot]
    keyboard.drv=

Problem je asi nekde ve volani knihovny CTL3D32.DLL z Mosaicu (pokud se
da soudit z nekterych jinych moznosti napravy u verze 7 - ty nam ale
nefungovaly).
Microsoft udajne o problemu vi a pracuje na odstraneni. Win32s verze 1.25
bude udajne v poradku. Kdyz si stahnete Win32s 1.2 od Microsoftu tak
zjistite, ze je k nemu dlouhy seznam znamych chyb. Je tam i nekolik
s podporou jinych znakoych sad atd.

Takze zatim asi nezbyva nez pouzivat pouze US Windows bez jakekoliv
extra klavesnice.

BTW, v patek by se mel objevit WinMosaic alfa 9:

>From: csamos at void.ncsa.uiuc.edu (Carl Samos)
>Newsgroups: comp.infosystems.www.users
>Subject: Re: Which browsers recognize "mailto"
>Date: 11 Jan 95 01:31:07 GMT

>Mosaic A9 for Windows supports mailto.  This will be available to the public
>sometime this Friday.
>
>Now that we have a solid team together again, you will see some very rapid
>development of Mosaic.  We're making major improvements every day.
>
>         Carl Samos

Jiri Kvarda                       Czech Technical University
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Computer Center, ICSC
tel.: +42 2 2431 0369             Prague, Czech Republic