Mosaic2.0.0a8 problemy s instalaci

Janicek janicek at mira.cc.umanitoba.ca
Thu Jan 12 09:16:33 CET 1995

>Takze zatim asi nezbyva nez pouzivat pouze US Windows bez jakekoliv
>extra klavesnice.				       ^^^^^^^^^^^^^
       ^^^^^^^^^^

Mosaic mne jede s programem 'Cestina for Windows' ve Windows for Wrkgrp 3.11
a PPP pres Chameleon. Optimisticky predpokladam, ze to rovnez pracuje s
Trumpet Winsock. Presneji jela neb jsem prave zamenil za Netscape.

Neodvazuji se doporucit jeden program oproti druhemu, Netscape se mne zda
lepsi (vestaveny gif, jpeg bpm viewer aj.), ale cas od casu krachuje??:-(
Sasa (Alexandr) Stelsovsky
E-mail: <Janicek at cc.UManitoba.CA>
Phone: (204) 633 3647 or (204) 694 0554
Date: 01/12/95