Driver pro ceskou klavesnici do NT WS 3.5

Jan Korycan john at fpf.slu.cz
Mon Jan 16 12:22:13 CET 1995

On Fri, 13 Jan 1995 Jaroslav Biolek at axpsu.fpf.slu.cz wrote:

> Hezky den, kolegove neteri
>
> potreboval bych opraveny driver pro ceskou klavesnici do Win NT
> Workstation ver. 3.5. Ten v originalni distribuci ma malinkou chybu s
> "e s hackem".
> Nevite nekdo kde ho FTPnout nebo jinak ziskat

Dobry den Windowsisti !

Dival jsem se uz dokonce na MS-Webu a FTPcku a nic tam nebylo. Tak jsem
se nastval a prekopiroval jsem tam driver z ceskych WS a ono to funguje !
Jmena driveru pochopitelne nenajdete v zadnem system.ini nebo win.ini, ale
musite sahnout pres REGEDT32 primo do Registry. Ja jsem to zkousel dokonce
v Daytone pro Alphu a fungovalo to bez problemu.

							Jan Korycan