pcbridge

Marek Balaz comckito at savba.savba.sk
Tue Jan 24 08:41:56 CET 1995

    Hi folks,

uz dost dlho hladam pcbridge pre sietove karty 3com509.
Vsade nachadzam pre WD alebo pre SMC, bol by som rad, keby mi niekto
helpol. Jedine co som zohnal bol packet driver pre 509
a pcbridge pre 507, ale ten mi je na nic, ked nejde na 509-ach.
Nevideli ste niekto niekde sa povalovat pcbridge pre 509?
Alebo neviete ako by sa dal upravit pcbridge pre 3com 509?
Vsetky rady su vitane.
Vopred Vam dakujem.

	Marek Balaz (Kitaro on Irc).

--