email

Vlastimil Cudek cud20um at fpf.slu.cz
Fri Jan 27 11:59:52 CET 1995

  |                                                        |
  |  Vlastimil.Cudek at fpf.slu.cz                	           |
  |   Student and System admin.   Silesian university      |
  |                               Opava, Czech rep.        |
  |                            v                           |
  | Home address   : Vlastimil Cudek                       |
  |                   Na hrazi 1730                        |
  |                   Hranice 753 01                       |
  |                   Czech republic                       |
  |________________________________________________________|

On Fri, 27 Jan 1995, Marek Balaz wrote:

> 	hello,
>
> mam otazku. aku adresu inetovsku ma ustvny sud v Brne?

Bohuzel tuto adresu neznam, ale mozna ze bude v databazi netfinda (viz dale)

> poradi mi niekto ako by sa to dalo zistit?
> Nevie niekto, ze kde by som zistil, vsetky adresi inetovske v kazdom
> ceskom meste, v ktorom maju inet? Napr. ake vsetky su v
> Prahe,Brne,Budejkach, etc...

 Na tuto sluzbu se da s vyhodou pouzit sluzby netfind v liberci.
 Nejlepsi zpusob je dat telnet na adresu netfind.vslib.cz (IP: 147.230.16.1)
 a prihlasit se jako netfind (nevyzaduje heslo).
 Pote po zvoleni voleb '3' a pote '2' napsat klicova slova pro hledani
danych adres oddelena mezerou (napr. vse v Praze staci zadat 'praha cz' nebo
'prague cz') .

				S pozdravem Vlastimil Cudek