vra> lrninet2.zip (fwd)

Petr Herman herman at dec51.lf2.cuni.cz
Mon Jan 30 11:47:50 CET 1995

> .... nejsem si 100% jist, zda je korektni delat upravy (v danem pripade
> opravy vecnych chyb) do shareware programu (bez souhlasu autora?).
> Osobne bych pockal na pristi verzi - odkazy na dnes jiz neexistujici
> domeny v danem kontextu snad nejsou fatalni.
>
> Ales Cepek

"Fatalni" snad ne, ale hloupy kazdopadne - zvlast kdyz to ma slouzit
k vyuce lidi, u kterych se predpoklada, ze budou mit prave domenu cz.

Nepredpokladam, ze by hned tak zase byla dalsi verse, kdyz ted
prave prisla na svetlo tahle 2.0.

Zaridil jsem se podle sveho rozumu a svedomi, opravil jsem to,
dal na nase ftp a informoval o tom autora. Pokud me zazaluje
u mezinarodniho soudu (za par hodin by se mohl, predpokladam,
probudit a precist si postu) dam to vedet do tehle konference :-(

Petr Herman