Pristup do Compuserve

Jiri Polach POLACH at jh-inst.cas.cz
Tue Jan 31 11:14:08 CET 1995

>     Mam nasledujici problem: potrebuji se spojit s pritelem v USA,
> ktery ma k dispozici jen Compuserve. Mohl by mi nekdo poradit jak
> mam provest, respektive kde najit informace o subj.?
>         Dekuji

Na FTP  serveru csd4.csd.uwm.edu byl kdysi  (neznam soucasny stav)
k dispozici  soubor napsany  pane Yanoffem,  ktery obsahuje navody
jak posilat postu z jedne site do jine. V nem se lze napr. docist:

FROM: interenet
TO: compuserve
RECIPIENT: 71234,567
INSTR: send to '71234.567 at compuserve.com'

Matne si rovnez vzpominam,  ze nejakou zajimavou informaci poskytl
'finger yanoff at csd4.csd.uwm.edu'.

Jiri Polach

/\/\/| UFCH                                            Jiri Polach
     O                Laboratory of Elementary Collision Processes
           J. Heyrovsky Institute of Physical Chemistry, Praha, CZ