Schaneni (Was: Remote access do LAN)

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Mon Jul 3 12:10:54 CEST 1995

On Fri, 30 Jun 1995, Tomas Hnetila wrote:

> Jestli Vam jde o TCP/IP tak muzete pouzit take masinu z LINUXem,
> nakonfigurovanou jako IP router. Linux podporuje SLIP a PPP protokol.
> Zrovna ted bych potreboval neco podobneho, tak schanim nejakou
> multiportovou kartu (alespon 4 porty), ktera by chodila s linuxem.
>
>                     S pozdravem
>                                         Tomas Hnetila
>                                         LAN Projekt

Chernajs, nejak se tu s tou 'neznelou spodobou' roztrhl pytel.
Tuhle nekdo neco schazoval, ted zase pan Hnetila schani kartu.
To ji asi musi chonit, az ji dochoni.
(Nekteri Moravaci to dokonce ctou znele, tj. `zhanet', coz mi,
priznam se, nevadi, tim spise ze to pisii vetsinou spravne...)

Pisu si 10 trestnych bodu za off-topic.   :-)

Zdravi
         Bohumil Chalupa. KFK MFF UK
         bochal at met.mff.cuni.cz