Problem s Cmuchalem

Alexandr Kupec kupec at plz.pvt.cz
Wed Jul 19 17:52:35 CEST 1995

Zdravim vas,

mam tu problem : nasledujici zpravu mi posila Cmuchal, aniz by cokoliv
nalezl. Moc tomu nerozumim, protoze normalne funguje zcela jinak.

Prosim ty, kteri maji s Cmuchalem nejake zkusenosti, o nazor na tuto vec.

Je mozne, ze neco delam spatne, nicmene jsem na adresu parker at parker.vslib.cz
poslal nasledujici mail :

	Reply-to kupec at plz.pvt.cz
	Wildcards
	descen*
	Quit

a on mi vratil tuhle zpravu (viz nize).

Budu velmi vdecen za jakekoliv pripominky.

					Alex Kupec

P.S. : Mail na J.Randuse jsem zkusil bez uspechu (jiz drive)