Problem s Cmuchalem

Tomas Mueller tom at cnb.cz
Thu Jul 20 08:23:05 CEST 1995

> From: Alexandr Kupec <kupec at plz.pvt.cz>
>
> mam tu problem : nasledujici zpravu mi posila Cmuchal, aniz by cokoliv
> nalezl. Moc tomu nerozumim, protoze normalne funguje zcela jinak.
>
> Prosim ty, kteri maji s Cmuchalem nejake zkusenosti, o nazor na tuto vec.
>
> Je mozne, ze neco delam spatne, nicmene jsem na adresu parker at parker.vslib.cz
> poslal nasledujici mail :
>
> 	Reply-to kupec at plz.pvt.cz
> 	Wildcards
> 	descen*
> 	Quit
>
> a on mi vratil tuhle zpravu (viz nize).

> [...]

Jirka Randus bude asi nekde na prazdninach, protoze driv odpovidal v pohode.

Nepise se ten prikaz nahodou dohromady "Wildcards descen*"? Aspon tedy ja
to asi vzdycky psal dohromady. Ale to je asi jedno.

Nejak matne si vzpominam, ze nekdy v noci z pondelka na uterek me Cmuchal
vratil to same a jeste tam bylo neco jako ze to ma HW problem a ze mame
pockat. Docela jsem na to vykulil oci, protoze mi bylo divne, ze v netu
o tom jeste nikdo nic nepsal. Zrejme jsou vsichni na prazdninach.
--
Tom Mueller