Problem s Cmuchalem

Jiri A. Randus JIRI.RANDUS at vslib.cz
Thu Jul 20 10:21:16 CEST 1995

Jeste jednou o Cmuchalovi ;-)

Postovni Cmuchal uz funguje. Omlouvam se vsem za neprijemnosti, ktere
zpusobila souhra nekolika okolnosti:

1) zmeny v programu samotneho Parkera - nyni beha jako client-server,
   pricemz vlastni server pro hledani byl presunut z pretizeneho Buba na
   naprosto nevytizeneho Onyxe, ktereho jsme zde meli na testovani.
   Pri kontrole funkcnosti mi asi unikla gateway pro postu, ktera se
   stale snazila hledat v lokalni databazi (ktera se vsak mezitim ocitla na
   jinem stroji).
2) HW havarie zmineneho Parker serveru Onyx.vslib.cz, ktera zpusobila
   totalni selhani Parkera a FTPmailu.
3) ma dovolena - k naprave tak mohlo dojit az po vice nez tydnu.

Onyx je nyni pryc (uz nadobro), takze hledani provadi opet stary Bubo.
Perspektivne se budu snazit prehodit server na nejaky jiny stroj, ktery
by vyrizoval pozadavky rychleji, zatim se vsak musime spokojit s tim, co
mame.

Jinak stale vitam jakekoliv namety na upravy/vylepseni/zpritulneni
Cmuchala, aby mohl vice a pohodlneji slouzit vsem sitarum v Cesnetu i
jinde.

S pozdravem

J.

(BTW, uz jste zkouseli http://buteo.kin.vslib.cz/Parker ?)

  Jiri A. Randus
  Jiraskova 878         Harcov B 525
  Novy Bor              Liberec 15  Harcov
  473 01                460 15
  Czech Republic        Czech Republic