Applelink

Jan Koudelka xkoudel1 at cs.felk.cvut.cz
Mon Jul 24 12:06:37 CEST 1995

Zdravim vsechny priznivce pocitacu!
]
Jsem na konferenci spise pasivni, protoze nemam moc casu na to travit ho
na siti. Pokud ale bude mit nekdo zajem o jakekoli informace tykajici sec
vyhradne Macintoshu, tak odpovim na 100 %.

A ted muj dotaz:
Mam Maca a vytvoril jsem mensi aplikaci. Ale nechce se mi registrovat Creator
postou. Jediny dalsi kontakt, ktery mam je pres applelink. Nevi naghodou nekdo
jak poslat po internetu mail na applelinkovy konto? Predem dekuji za kazdou radu
S pozdravem
			Jan Koudelka
			student snad 2.rocniku FEL CVUT
			Vasnivy priznivec temer vseho od firmy Apple