PPP a callback

Jaroslav Kucera kucera at handihlp.cz
Thu Jul 27 12:48:42 CEST 1995

Dobry den,

     nevedel byste nekdo nahodou, jak vyresit tento problem:

propojil jsem SCO ENTERPRISE SYSTEM V 3.0.0 (A) pres PPP, modemy a
vytacenou telefonni linku s SCO UNIX RELEASE3.2 V4.2 (B). Tcp/ip mezi
obema systemy chodi jak ma, neni-li navazane spojeni, navaze ho ta
strana, ktera ma prvni pozadavek na prenos - neni-li po nastavitelnou
dobu zadny dalsi pozadavek na prenos, spojeni se vporadku ukonci a
navaze se opet s dalsim pozadavkem nektere strany. Potreboval bych vsak,
aby se spojeni navazovalo jen ve smeru B -> A, resp. aby pri pozadavku z
A -> B zavolala strana B zpet a telefonni poplatky tak sly na ucet
strany B. Zkousel jsem nastavit v UUCP callback, ale nepomohlo to - asi
delam neco spatne (nebo se callback realizuje jen pro UUCP?). Bohuzel,
veskere experimenty musim delat za ostreho provozu na obou serverech
a navic me tlaci cas (asi jako vsechny :-)), takze experimentovat moc nemohu.
Budu proto vdecny za kazdou radu, kterou mi budete moci poskytnout.
     Za prispevky predem dik.

     S pozdravem

                                                               J. Kucera

 	|             Jaroslav KUCERA, System Administrator            |
 	|    HANDIHELP - The Information System of Disabled Persons    |
 	|    Roskotova 1225/1,    140 44 Prague 4,   Czech Republic    |
 	|    Phone: +42 2 61105346              Fax: +42 2 61105366    |
 	|                 Internet: kucera at handihlp.cz                 |