Internet v TV

Tomas Mueller tom at cnb.cz
Fri Jul 28 13:11:18 CEST 1995

> jaksi mi to uteklo. Nenasel se nekdo, kdo by me poreferoval , o cem
> tam mluvili nebo dokonce nekdo , kdo by mel zaznam na videokazete.
> Pripadne jestli to budou opakovat ? Moc diky.

Mluvil doktor Svoboda (aspon myslim, ze se jmenoval Svoboda) z
infima.cz (a pokud se tedy jmenoval Svoboda, mel adresu svoboda at infima.cz).

Nic neukazoval. Bylo to pomerne kratke a velmi popularne zamerene.
Asi dvakrat nebo trikrat bylo konstatovano, ze Internet tahnou v
podstate akademicke site a organizace. Sice se zminil o tom, ze
se pres Internet jiz zacina obchodovat atd., ale v celkem nic moc.

Podle me by byl dost dobry porad, kdyby tam ukazovali WWW servery
nekterych dost business organizaci. Napr. nejakou tu New Yorkskou
burzu nebo J.P.Morgan.
--
Tom Mueller