Slip z Windows'95 ( jeste jednou !!!! )

Jaroslav Biolek biolek at ro.vutbr.cz
Mon Jul 31 09:20:00 CEST 1995

>     No prave. Zda se totiz, ze Microsofti nepodporujou bootp a
> trumpet ano.

No podporuji, ale jmenuje se to DHCP, a ma to malinke odlisnosti.
Existuji dodatecne moduly k bootp, aby podporovaly i DHCP.

>     Navic by bylo sikovne mit moznost si zkouset i alternativy.
> Trumpet ma o dost lepsi makro jazyk pro navazani spojeni.

Script editor z baliku MS Plus! taky neni spatny a na moc veci staci.

Zdravim
                Jarda Biolek

ing. Jaroslav Biolek
Technical University of Brno
Kounicova 67a                    Tel.: +42 5 41211318
601 90  Brno                     Fax : +42 5 41235370
Czech Republic - Europe        E-mail: biolek at ro.vutbr.cz