Provider Cesnetu?

David 'Thr.' Rataj xratd01 at vse.cz
Thu Jun 1 13:13:02 CEST 1995

>V soucasne pravni divocine bych se pri vyberu takoveho partnera ridil
>i tim, jakou on ma pravni formu. Pujde totiz o vztah, ktery by mel
>vydrzet minimalne takovych nejakych 5 let.

Byl jsem se informovat na Cesnetu. Podle toho, co jsem pochopil, Cesnet si
trva na financovani vsech pevnych linek, ale pripousti spolufinancovani uzlu.
O providerstvi nebylo ani reci: je to sice mozne, ale takova firma musi
nejprve ziskat licenci od telekomunikacniho uradu (stejnou jakou ma Cesnet)
a pak si terpve uzavrit dohodu s Cesnetem o pripojeni.
Coz zatim v nasem pripade vypada spise blede, ponevadz koncove ceny
Cesnetu ( i pres svou nespornou levnost v porovnani s treba Conetem) jsou
zatim pro vetsinu lidi nemajicich o Inetu ani tuchy prilis vysoke. :-(

Komentare k me naivite prosim na muj e-mail. :-)

					David Rataj
		xratd01 at vse.cz, 2:423/90.6, http://manes.vse.cz/~xratd01