Seznam zdroju CESNETu

Zdenek Franek FRANEK at opf.slu.cz
Fri Jun 2 10:39:39 CEST 1995

> Damy a panove,
> zasilam pravidelnou aktualizaci seznamu zdroju CESNETu.
> Pavel Satrapa
> -----Zmeny-----------------------------------------------------------
>  *.slu.cz                  Slezska univerzita ma nyni jen jeden centralni
>                server (www.slu.cz), servery fakult byly zruseny

    Zdravim Vas z obchodne-podnikatelske fakulty v Karvine. Byl jsem
prekvapen zpravou o zruseni WWW serveru. Nebyl jsem nikym z Opavy o
tomto kroku informovan. Mohl byste mi zaslat e-mail, ktery Vas zada o
zrizeni jednoho centralniho serveru? V teto chvili jsme prakticky
odriznuti, protoze  v Opave ve WWW na nas nemaji odkaz.

    Fakulty maji pravni subjektivitu. Po konzultaci s dekanem
nasi fakulty Vas zadam a prosim o uvedeni MENU www do puvodniho stavu:
                  Slezska univerzita Opava
                     Rektorat a filozoficko-prirodovedna fakulta Opava
                     Obchodne podnikatelska fakulta Karvina
                        (server decaxp.opf.slu.cz)

Po dohode s Ing. Tichym z TU-VSB Ostrava, spravcem uzlu CESNETu a
Ing. Vachkem z CVUT provozujeme na serveru ALPHA AXP 3000 primarni
server. Myslim si, ze nebrani nic tomu, abychom byli uvedeni v
hlavnim menu WWW CESETU vyse uvedenym zpusobem.

Za brzke a kladne vyrizeni me zadosti Vam dekuji.

Prijemny den Vam preje

                RNDr. Zdenek Franek
                vedouci informacniho centra fakulty