Web slezske univerzity

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Fri Jun 2 14:25:09 CEST 1995

Damy a panove,

dovoluji si predat do konference nasledujici dopis, ktery jsem obdrzel ze
Slezske univerzity. Prave nize podepsany kolega Korycan mne zadal o upravu,
proti ktere se kolega Franek tak vehementne ohradil.

S pripadnymi dalsimi upravami cekam, az se situace vyjasni.

Preji vsem pekny vikend
Pavel Satrapa