Odpovidejte jako lidi !!! (byle: Re: Off topic RE: Web slezske

Petr Her~man Petr.Herman at lfmotol.cuni.cz
Tue Jun 6 10:48:54 CEST 1995

> 	Jedna vec je off-topic odpoved do konference, ktera je urcena k
> docela jinym debatam, coz se da pochopit, jestlize to primo navazuje ne
> predchozi diskusi a je urceno prave jejim ucastnikum, druha vec ale je,
> proc proboha musite (a nejen vy, ale asi tretina lidi tady a v okoli)
> posilat zaroven _CELOU_ zpravu, na kterou odpovidate. To vas editor neumi
> mazat??? ... etc.
> 						Honza Kostal
>
> P.S. Protoze podobne uz jsem tu narikal asi trikrat, zlepseni neocekavam ....

Ja bych videl reseni - sam bych to delat nechtel, ale kdybys mel dost
casu (Ty nebo jiny dobrovolnik):
Nejaka nezaujata osoba by musela vsechny prispevky oklasifikovat,
napriklad za kazdy nadbytecny radek jeden minusovy bod, za neprimereny
subject 10 bodu, za off-topic 20 bodu, za osklive nadavani ... bodu...
A ktery subscriber by za tyden nahrabal treba 100 minusovych bodu,
tomu by owner konference dal na dalsi tyden bobrika mlceni.

Byla by s tim prace navic ... a kdovi, jestli by se tim podarilo trochu
pozvednout kulturu Inetovske komunikace.

Zdravi
	Petr Herman