Primarni NTP server ?

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Wed Jun 7 09:27:50 CEST 1995

>Existuje nekde u nas primarni NTP server ?
>					Petr Brehovsky
>					breh at pvt.cz

Tahle zprava byla zaslana nedavno do CSINFO-L:
Newsgroups:   bit.listserv.csinfo-l
Date:         Tue, 16 May 1995 09:05:14 MET
Sender: Diskuse o mistnich problemech v siti <CSINFO-L at earn.cvut.cz>
From: Petr Kral <PKL at earn.cvut.cz>
Subject:      Re: ntp time servery

On Mon, 15 May 1995 19:35:56 +0200 Dr. Radomir Palovsky said:
>Hledam kolegy, kteri zacali nebo zamysli provozovat casove servery
>s protokolem NTP. Uvedl jsem do provozu na serveru v Praze Krci

Cesnet ma lokalni ntp casove servry 192.108.150.1,147.32.1.1,194.50.6.131
stratum 2. Byl bych rad abyste se synchronizoval na ne a nezatezoval vnejsi
linky zbytecnym ntp protokolem. Vyse  zminene jsou servry nikoliv peers
pokud se na ne synchronizujete dostanete taky startum 3.
                                  Petr Kral CESnet