mget

Ales Cepek cepek at TeTrAoDoN.fsv.cvut.cz
Thu Jun 8 14:48:20 CEST 1995

On Thu, 8 Jun 1995, Pavel Satrapa wrote:

> Nevim o zadnem z klientu, ktery by takovouhle vymozenost mel. Pro podobne
> ucely se zpravidla pouziva  mirror  (je to skript pro Perl, takze je treba
> mit instalovany Perl). Druha alternativa vychazi ze schopnosti serveru.
> Nektere servery umi za chodu sbalit cely obsah podstromu do tar-souboru a
> poslat. Pokud to dotycny server podporuje a chcete ziskat kompletni
> podstrom, zacinajici urcitym adresarem, lze pouzit
>    get adresar.tar
> (zpravidla lze pridat i priponu oblibeneho komprimacniho programu, tedy .Z
> nebo .gz).

.... pokud jsem si vytvoril potrebne podadresare predem, fungoval mi mget *
bez nejmensich problenu (ncsa ftp klient pod dosem, prave tak jako FTP
klient pod linuxem). Nikdy jsem ale nezkousel vic nez kopirovat adresare
do vice nez jedne urovne (napr instalacky pro Linux).

Ales Cepek