konvertor kodovych stranok

Jan Kasprzak kas at erebor.ics.muni.cz
Thu Jun 8 15:29:03 CEST 1995

Martin Postulka pise:
:
: Pripojuji se k dotazu na konverzi.Nase otazka zni malicko jinak, konvertor
: (nejlepe spustitelny pod unixem, pripadne i pod DOSem) mezi formaty
: PClatin2, ISOlatin2, Kamenicky, CP1250, ASCII. Stacily by samotne konverzni
: tabulky, kdyby byly spravne. Uzitecne by byly i samotne kodove stranky,
: nevim, kde je sehnat. (pokud mozno vsechny na jedne hromade s nejakym popisem).
:
	Nedavno jsem napsal neco podobneho: Umi to konvertovat
ascii7-bit, TeX Cork, ISOLatin1, ISOLatin2, Kamenicke, Koi8CS, PCLatin2,
IBM VGA encoding a CP1250 z Woken. Pokud chcete prevest znak,
ktery v cilovem kodovani neni, muzete mu nechat "odriznout diakriticke
znamenko", pokud to jde, pripadne nastavit, jakym znakem se takovyto
znak ma nahradit, a podobne.

	Vyhoda toho celeho je, ze je to psane v awk (Gawk nebo nawk,
protoze pouzivam asociativni pole), takze je to cele prenositelne
(mozna i na dos--pry existuje i gawk.exe :-). Dalsi vyhoda je, ze
k pridani n+1.kodovani potrebujete jen pridat jednu tabulku,
nikoli vsech n tabulek.

	Nevyhoda je, ze to neni uplne nejrychlejsi, ale kdo z nas
konvertuje megabajtove texty...

	Nejaka neprilis nova verze je soucasti baliku
ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/UNIX/localization/linux/cs-tools-0.15.tar.gz.
Novou verzi bych mel dat dohromady nekdy v brzke dobe.

: P.S. sice to sem nepatri, ale znate najakou konferenci, kam to patri?
: Mimochodem, existuje trideni konferenci podle temat? Nejlepsi by bylo
: pustit Harvest na archivy konferenci, ale to asi neni v dohledne dobe
: zvladnutelne.
:
	UN*Xem se zabyva napriklad munix-l at vm.ics.muni.cz,
o jinych konferencich nevim.