konvertor kodovych stranok

Jan Schmidt schmidt at cs.felk.cvut.cz
Thu Jun 8 17:30:10 CEST 1995

Kodove tabulky jsou take soucasti baliku WWW dia, jehoz autorem
je Honza Kostal (myslel jsem, ze se ozve sam - snad jsem nic nepokazil).

>   Podporu diakritiky do WWW naleznete na
>   ftp://a1well.feld.cvut.cz/pub/net/WWW_dia/, na vlastni A1 FEL BBS
>   (+42-2-2435-2031, FIDO adresa 2:420/12) v oblasti WAN, a zrejme se
>   casem objevi i jinde. Vlastni soubor se jmenuje WWWdia-X.Y.tar.gz (na
>   BBS WWWdiaXY.tgz), kde X a Y jsou cisla verze.

Jsou tam tabulky pro prikaz

tr `cat tab1` `cat tab2` < infile > outfile

a pokryvaji znaky pouzivane v cestine. Myslim, ze tam jsou vsechna vyjmenovana
kodovani. Ja jsem jeste ukutil tabulku pro KOI8 (stare terminaly).

> P.S. sice to sem nepatri,

V prisneji vedenych krajinach bychom uz meli oba distanc :-(

> ale znate najakou konferenci, kam to patri?
Neznam, shanel jsem, nesehnal. Byla by zapotrebi.

Jan Schmidt