Kodove stranky

Ludvik Tesar tesar at utia.cas.cz
Fri Jun 9 10:37:11 CEST 1995

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz writes:
 > Dobry den,
 >
 > Pripojuji se k dotazu na konverzi.Nase otazka zni malicko jinak, konvertor
 > (nejlepe spustitelny pod unixem, pripadne i pod DOSem) mezi formaty
 > PClatin2, ISOlatin2, Kamenicky, CP1250, ASCII. Stacily by samotne konverzni
 > tabulky, kdyby byly spravne. Uzitecne by byly i samotne kodove stranky,
                                                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
 > nevim, kde je sehnat. (pokud mozno vsechny na jedne hromade s nejakym popisem).
Nevim, jak myslite "samotne kodove stranky", ale ja jsem vytvoril soubory,
kterymi se nahradi DOSovske soubory:

     country.sys
     ega.cpi
     keyb.com

a umozni Vam to pouzivat pod MS-DOSem tyto kodove stranky:

   Kod Kamenickych
   PC Latin 2 (CP 852)
   ISO Latin 2 (8859-2)
   KOI-8-CS
   CP 1250

Vcetne klavesnice v techto kodovych strankach, ceskeho razeni, a nastaveni
narodnich zvyklosti.
Funguje to od MS-DOSu 3.30 az do MS-DOSu 6.22.
Pokud by o to mel nekdo zajem, at mi napise, zpristupnil bych to pres ftp.

Ludvik Tesar <tesar at utia.cas.cz>