Subscription to mailing list net

Lukas Kumpera XKUMPERA at cslab.felk.cvut.cz
Fri Jun 9 12:09:48 CEST 1995

> Slysel jsem mnoho dobreho o konferencich na FIDOnet a chtel bych si je
> cist a ucastnit pomoci mailu. Je to mozne? Kdyz ano, jak? Kde sehnat dalsi
> informace o FIDONetu v CR?
>
>                         DEkuji
>
>                             Matej Cepl
>                            matcepl at lf3.cuni.cz

Mozne to zcela jiste je, protoze ja teto sluzby vyuzivam jiz nekolik
mesicu. Nevim sice, jestli fakt, ze mi chodi celkem malo mailu je dan
tim, ze je konference tak klidna, nebo nejakymi problemy na brane
Internet<->FIDOnet.
Tato brana je na adrese listonos at a1feld.cvut.cz (doufam, ze je to
spravne). Zde by snad mela byt moznost ziskat i dalsi informace (HELP
na tuto adresu - protoze me nenapada jiny zpusob, jak jsem mohl
ziskat informace, ktere tady chci napsat).
Jde zatim o experimentalni provoz, zprostredkovany jako vedlejsi
dobrovolna cinnost ochotnych lidi okolo tohoto serveru. Je povoleno
posilat soukrome zpravy z Inetu do Fidonetu, opacne to povoleno neni
z duvodu pravni neujasnenosti.

Priklad adresy konference ve Fidonetu:
                                 xxxxx.42%echo at a1fel.feld.cvut.cz

To je zrejme vse, co me v tuto chvili o teto sluzbe napada, pokud
jsem se nekde mylil nebo nejake udaje byly zastarale, tak se predem
omlouvam.

Prijemny pobyt na siti a jeste prijemnejsi zbytek dne vcetne celeho
vikendu preje
                                                Lukas Kumpera