Seznam sluzeb?

Zdenek Maruna maruna at vc.cvut.cz
Mon Jun 19 09:41:16 CEST 1995

>  to by asi nebylo spatny, co Vy na to? Sice by to mmozna mohl byt
>  problem, ale slo by to? Ja si vubec nedovedu predstavit, jak by
>  se to delalo. Muzete nekdo k tomuto neco rici?

Pokud jsem se dival na WWW nabidku Conetu (tedy Internet CZ), zrejme tam
jsou dva WWW servery: www.eunet.cz a info.eunet.cz. Na druhem z nich jsou
gateway-e na firemni servery pripojene ke Conetu. Uzivatel komunikuje se
serverem info.eunet.cz (ktery ma sam o sobe velmi rychlou odezvu) a o
dalsich pocitacich (ktere se nekdy chovaji veeelmi line) vubec nevi, nehlede
k tomu, ze anonymni uzivatel k nim stejne nema primy pristup. Rozsireni
"Prehledu zdroju v domene CZ" o tyto dva verejne servery by asi nebyl takovy
problem, ale zdaleka by to nevystihlo nabidku poskytovanych sluzeb.

Podobne to bude, kdyz na nekterem uz existujicim serveru CESNETu vznikne
oddelena oblast, kterou si bude obhospodarovat jiny spravce. Napriklad na
nasem serveru http://www.cvut.cz/default.htm je samostatna oblast pro
projekt Icosym http://icosym.cvut.cz/icosym/main.htm (jedna se o tentyz
pocitac, druhe jmeno je pojistka pro mozne premisteni serveru), ale server
je zaregistrovan pouze jednou. Tim se vlastne zapira jedna oblast informaci
serverem poskytovanych.

Zdravi

Zdenek Maruna

ICSC-VC CVUT                           maruna at vc.cvut.cz
Zikova 4                               tel: **42 2 2435 3306
CZ 166 35 Prague                       fax: **42 2 311 7529