Sbirka zakonu

Martin Krejci mkre at oku-ck.cz
Thu Jun 22 23:25:58 CEST 1995

> Datum odeslani: Wed, 21 Jun 1995 11:04:07 MET-2DST
> Odpoved na:     net at cs.felk.cvut.cz
> Od:             straka at kesp.elf.stuba.sk (TheBenO Peter Straka)
> Komu:           net at cs.felk.cvut.cz
> Vec:            Re: Sbirka zakonu

> Ked uz sme pri aspi mam opat niekolko dotazov tykajucich sa pristupu uzivatel
> ov k datam na danom servery (zakony):
>
> 1/ Nie je k tym zakonom pristup mimo telnet
>
>         a/ telnet je robeny hlavne pre PC
>         b/ mne ked idem z UNIX-u (riadim sa pokynmy aky terminal pouzibat
>         mam kodovanie ISO-2 [ znaky sa zobrazuju spravne] ) nefunguju dobre
> [...]

ASPI mame nainstalovano take na nasem serveru. Pristupujeme na nej
emulaci ANSI terminalu a funguje to velmi pekne.

Soubory se zakony ma ASPI ulozene ve zkomprimovanem tvaru (jakesi
*.tio), takze jsou mimo aplikaci nepouzitelne.

Sincerely,
Martin Krejci

* MARTIN KREJCI  .   .   .   .   .  OKRESNI URAD CESKY KRUMLOV  *
* e-mail: mkre at oku-ck.cz   .   .   .   .   .   .   .   .   .    *
* Phone:  +42-337-3577   .   .   .   .   .  Plesivec 268 .   .  *
* .   .   +42-337-2011 .   .   .    381 01  Cesky Krumlov  .    *
* Fax:  . +42-337-2767   .   .   .   .   .  Czech Republic   .  *