Editor pro HTML a HLP file

Tomas Najman tomas at exprit.cz
Wed Jun 28 18:24:52 CEST 1995

> Rad bych si postavil svuj vlastni WWW server a shanim nejaky vhodny
> shareware pro editaci HTMP textu pod WINDOWS a  vlastni WWW server pod
> LINUX.

Ja obcas pouzivam AMIWEB12.ZIP, je to neco jako IA, ale do Amicka. Neni to
nic super, ale wysiwyg jakstaks funguje. Nepodarilo se mi donutit ho
konvertovat z HTML, ale as ibude chyba nekde v nastaveni.

Dalsi pak jsou:
CU_HTML.ZIP - sablona do Wordu 2 nebo 6
DEMO.ZIP       - totez (jmenuje se ant-demo)
EASY270.ZIP  -  dtto
HTML.ZIP       - taky sablona do Wordu

WBEDT12N.ZIP  a WEBWEV2B.ZIP jsou samostatne editory.

Vsechno pristpne na CICA a SIMTEL miroru (napr.: pub.vse.cz)

* Ing. Tomas Najman              e-mail: tomas at exprit.cz *
*                                najman_d at ix.wcc.govt.nz *
*-------------System and Network Support ----------------*
* Exprit Ltd.,  V. Huga 4,  Praha 5,   Tel: +42-2-545652 *