Telnet pro Windows

Jan Suchanek suchos at inteligent.uiv.cz
Thu Jun 29 09:00:28 CEST 1995

Pokud zhrdnete telnetem, jenz je k dispozici v ramci podpory TCP/IP pro
WfW (mj. na CD  s Win NT, ale i ruzne po svete), coz bych se Vam nedivil,
tak mne osobne se nejvice libi EWAN. Pouzivam versi v nize uvedenych
archivech oznacovanou ewan105.zip (jsou tam i 102, ale ty jsem
neprohlizel). Je pomerne pekne konfigurovatelny, lze mu vnutit vlastni
mapovani klaves pro terminaly, ...
Pro jeho fungovani potrebujete pochopitelne mit nainstalovany nejaky WinSock.
Tj. bud TCP/IP pro WfW nebo napr. Trumpet WS. K sehnani povetsinou tamtez.
V teto souvislosti bych jeste rad doporucil velice hezky ftp client pro
WinSock, WS-FTP.

emwac.faf.cuni.cz:/mirrors/indiana/winsock/ewan105.zip
emwac.faf.cuni.cz:/mirrors/sunsite/winsock
ftp.jh.jcu.cz:/pub/windows/cica/winsock
ftp.vse.cz:/pub/win/cica/winsock

        \\====//    ||      \\//   	tel. 24 22 97 14-21, l. 271
		   ^^^^