Remote access do LAN

Tomas Hnetila HNETILA at lanprojekt.cz
Thu Jun 29 12:02:40 CEST 1995

> vazeni kolegove,
> ma nekdo z Vas prakticke zkusenosti s remote access do Novell site? Reseni
> pres PCanywhere mi neni zrovna pochuti. Rad bych vedel, zda existuje nejaka
> moznost pouzit SLIP protokoly a komunikaci pres vice modemu. Pokud budete
> mit nekdo chut si trochu popsat, uvitam vase zkusenosti.
> predem diky,
Doporucuji pouzit Netware Connect od Novellu.
Modemovy pristup do site chodi pres odi driver, teoreticky je ho
mozne pouzit napr. s WinSock Trumpetem (vyzkousene to nemam, ale neni
duvod proc by to nemelo jit.)
Take lze sdilet modem v siti. Je mozne ho pouzitvat i v kombinaci s PC
Anywherem (NASI rozhrani). Existuji licence pro 2, 8, 32 uzivatelu a
lze je libovolne kombinovat - ze dvou 2-user se da udelat 4-user.
Verze 8 uzivatelu a vyse se dodava je jednouzivatelskou verzi Novell
Netware 3.12, takze lze vytvorit vyhrazeni komunikacni server.

                    S pozdravem
                                        Tomas Hnetila
                                        LAN Projekt