Microsoft web

Olda Bartunek OLDA at FELNET.FELD.CVUT.CZ
Fri Jun 30 17:46:12 CEST 1995

> Joo, s microsoft.com jsou problemy, zrejmne je permanentne pretizeny
> :-) Sice se mi podarilo se na nej dostat (i na FTP), ale stahnout
> neco vetsiho nez 30-40 Kb je takrka nemozne. Pokud ale presne znate
> soubor, ktery chcete stahnout (vcetne lokace ulozeni), skuste FTP via
> Mail.
FLAME ON
Jestli to neni proto, ze to bezi na Windows_NT
(na te 10000i uzivatelske verzi)
FLAME OFF
(me to proste neda abych si nerejpnul - je to asi 3 dny co jsem se snazi
stahnou update do 351)
---
                                               Olda Bartunek
                                               CVUT FEL Prague