Jeste jednou omluva... :(

Sad AHA HAUNER4 at fenix.zcu.cz
Wed Mar 1 20:45:26 CET 1995

Jeste jednou bych se chtel omluvit, opet se mi stalo to, co jsem si tak
pral, aby se jiz nikdy nestalo. Snad uz to bude v poradku - konference
jsem podle chytre rady premistil na jine konto.
Co se tyka slova "modlidba" - normalni preklep (nebo by se dalo rict, ze
to bylo schvalne, aby se snizila pravdepodobnost odeslani reply nespravnym
smerem).

Jeste jednou se chci omluvit tem, kterym znova prisel soubor SEZNAM.TXT.
Ale vyuziji prilezitosti k takove male reklame (ac jsem to nikdy nemel v
umyslu udelat na teto ani jine konferenci).

Na mem konte vznikla amaterska a nadsenecka sluzba, kterou snad nekdo
uvita (o jeji zivotaschopnosti svedci zhruba 70 mailu a jedna nabidka z
FTP serveru za 5 dni). Jde o LitSERVICE - poloautomaticke rozesilani vami
objednane literatury a textu na vase e-mail adresy. Momentalne jsou v
"nabidce" ceske a anglicke texty, ktere se vyskytuji zhruba ve dvou
formatech - hole ASCII a nanicformat T602 a ve trech kodovanich -
klasicke ASCII, Kamenici a Latin2 (snad tam nic jineho neni). Co se tyka
temat, radsi si udelejte obrazek sami (sci-fi, vtipy, citaty, ucebnice...).
Soubory jsou zapakovane pomoci programu ARJ a posilany pomoci programu
Pegasus Mail a jsou UUENCODE (nebo jak to slovo je :) - to neni problem,
pokud i vy mate P-Mail. Jinak existuji potom dekodovace - ja jsem zatim
nemel tu cest a potrebu. Jak ziskat info o tom, co tady je: mailnete na
moji adresu --->

  hauner4 at fenix.zcu.cz

a do subjectu uvedete sluvko LITLIST (pokud chcete dostat seznam v cestine
a se znaky horni poloviny tabulky) a nebo UNIXLIST (bez znaku horni
poloviny, tudiz i cestiny).

  Snad to nekdo vyuzije... :)

  Pokud si nekdo mysli, ze tento mail se nepatri, asi ma pravdu, ale ja si
nejsem jist, jelikoz je to konference o siti.

                                               AHA