Multilicence Microsoft

Rudisar Ladislav rudisar at faf.cuni.cz
Mon Mar 6 07:39:35 CET 1995

Toto je take z MS Mailu. Hlavicka (spis subhlavicka), na kterou narazite, je
reseni
MS pro komunikaci ruznych jazykovych verzi klientu mailu ve Windows
for Workgroups. Tento klient je bude nahrazen klientem z noveho produktu MS
Exchange.

Zdravi (i nepratele Windows),
#
# Ladislav Rudisar
# Faculty of Pharmacy, Charles University
# Computer Centre, Heyrovskeho 1203
# 500 05 Hradec Kralove
# Czech Republic
#
# tel.    +42-49-5235021, fax +42-49-5210002
# e-mail  rudisar at faf.cuni.cz

PS: Dovolte jeste poznamku k Vasemu podpisu za mailem -> v klientech mailu
existuji i moznosti pouzivat proporcionalni fonty a pak je Vas vytvor
rozsypana
hromadka znaku. Neveste hlavu - nejste sam.