Informace o FIDO

Michal Zub KRSEK KRSEK2 at jonas.zcu.cz
Mon Mar 6 13:13:51 CET 1995

> Topologie? Hmmm, deli se na site:
>
> 2:420 ... Praha
> 2:421 ... Morava
> 2:422 ... Slovensko
> 2:423 ... Cechy

A dale na HUBY, nodes a pointy. Point budes asi ty (casem).

> 1. Zavolat na libovolnou BBS v republice. Nemyslim ovsem komercni
> stanice jako napriklad INFIMA, BAJT.
> 2. Tam bud pozadat o dalsi pomoc prislusneho SysOpa, nebo:
> 3. Stahnout si aktualizovany seznam BBS v Cesko-Slovensku
> 4. Zavolat na nejakou blizsi BBS a pozadat tamejsiho SysOpa o pomoc.

Nejlepsi je nejblizsi BBS k tvemu bydlisti. Podivej se u ktere
nejblizsi BBS je v adrese 2:42x/xx. To znamena, ze tam chybi posledni
polozka z adresy 2:42x/yy.zz . Znamena to, ze ta BBS je node.
Tamtoho sysopa se zeptej.

> Kazdy uzivatel BBS ma zaroven pristup k FIDOnetu, zalezi jen na
> SysOpovi jaky (tj. ktere konference jsou pristupne, zda lze do nich
> psat, zda je pristupna prima posta - NetMail). Pro vaznejsi pouziti
> je pak lepe se domluvit dale, zaregistrovat se a pro vymenu posty
> pouzivat nejaky specialni software (FrontDoor, T-Mail, a pod).

Neco bych rad upresnil. Konference si sice muze clovek cist
(eventuelne do nich psat), ale netmail je pristupny az po zrizeni
pointu. Lidi, kteri point nemaji, musi cist z pravy v echomailu
(konferenci) USERMAIL.42 .

>                                                        ^^^^^^^
>                                                        :-))))))
>

> A postu - tj. nektere konference muzes odebirat pres gate -
> listserver na FEL CVUT Praha (tusim ze listonos at feld.cvut.cz)

ALE NEZAPOMEN SI PRECIST RULES ! Pravidla FIDA se trosku lisi od
pravidel na Inetu.

                                        Mike
                        ---
        .     .                Michal Zub KRSEK
    ...  :``..':               Home:
     : ````.'   :''::'               Michal KRSE
   ..:..  :     .'' :                Velvety 63, 417 62
``.    `:    .'     :                 Czech Republic
     :   :   :         :    E-Mail Adresses: KRSEK2 at jonas.zcu.cz
     :    :   :        :             : KRSEK2 at scylla.zcu.cz
      :    :   :..''''``::.          : dh782 at Cleveland.Freenet.Edu
     .'   .'  .::::'             FIDO: 2:423/38.5