Znaky CR, CVUT

Zdenek Maruna maruna at vc.cvut.cz
Tue Mar 7 07:51:39 CET 1995

>Poradi mi nekdo, kde by se daly sehnat nejake obrazky s vyobrazenim
>znaku CR a CVUT, nejlepe v barve, slusnem rozliseni, znamem formatu,

Znak CVUT, ktery se ke mne kdysi dostal a tezko bych dnes nasel jeho autora,
je na:
          http://icscnt.vc.cvut.cz/cvut/levbig.gif
Je jednobarevny, v barve jsem ho jeste nikde nevidel, ale urcite by se dal
zajimave vybarvit :). Mimochodem, k videni po stenach CVUT je spousta
ruznych lvu. Ktery je ten skutecne pravy ?

Pred jeho pouzitim musim upozornit na jedno nebezpeci. Muj znamy si dovolil
vytisknout na pocitaci formular pro zkouseni studentu, na kterem "soukrome"
pouzil symboly CVUT a jmeno katedry. To mu potom vedouci katedry otloukl o
hlavu pri pratelske domluve a doporucil mu aby opustil katedru :).

Zdravi

Zdenek Maruna

ICSC-VC CVUT                           maruna at vc.cvut.cz
Zikova 4                               tel: **42 2 2435 3306
CZ 166 35 Prague                       fax: **42 2 311 7529