Servery internic.net (General Atomics)

Vladimir Vrabec vrabec at cs.felk.cvut.cz
Sun Mar 12 11:59:14 CET 1995

Vazeni,
odznelo zde nekolik poznamek k cinnosti gopheru "is.internic.net"
a www serveru "www.internic.net", hlavne v souvislosti s nedosazitelnosti
casopisu "NSF Network News" a "Scout Report". Pripojena kopie prispevku
do NEWS situaci komentuje. S pozdravem
                                               Vladimir Vrabec
    Reply to: Albert Lunde

             RE: WHAT HAPPENED TO INTERNIC "INFORMATION SERVICES"?

    7 Mar 1995 05:20:52 GMT
    Northwestern University, Evanston, IL, US
   Newsgroups:
          alt.internet.services,
          comp.infosystems.gopher,
          comp.infosystems.www.providers