Problemy se stabilitou PC

Pavel Francirek XFRANCIR at cslab.felk.cvut.cz
Mon Mar 13 12:32:59 CET 1995

> Podobnou chybu jsem tenhle tyden nahodou potkal taky. "Odbornici"
> z jiste hw firmy upgradovali pocitac u znameho a dali do nej puvodni
> 4MB pameti s paritou a dalsi 4 bez parity. DOS prevazne fungoval,
> WfWg se hroutily podobne jako vam. Takze bych zkusil nasledujici,
> pokud uz jste to neudelal:
> - nainstalovat HIMEM.SYS z DOSu 6.2 nebo WfWg, ktery vazne chyby
> pameti odhali
> - pustit tam nejaky diagnosticky software, ktery pamet dukladne
> otestuje (a krome toho i dalsi veci). Snad by mohl stacit CheckIT.

> [...]

Ne, nastaveni PCI nema vliv. Kamos si stavel taky DX2/66 s PCI a mel
problemy se SIMMy. S dvema 4MB to fungovalo bezchybne, ale s jednim
8MB vsechno (krome DOOMa ?!?!) spadlo do dvou minut. Pomohla vymena
SIMMu, takze ted tam ma jiny jeden 8MB a chodi to celkem dobre.
CheckIt probehl v poradku, zatuhl pravidelne pri testu HD, takze jsme
nejdriv menili MB (s integrovanym radicem).

                                        Return
                                                Pavel