Znackova PC (was: Problemy se stabilitou PC)

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Mon Mar 13 22:48:25 CET 1995

According to Jan Korycan.
> Podle mych zkusenosti vetsinou spolehlivejsi jsou, ale obcas se i znacka
> docela nepekne utne, a pak zalezi na tom jak rychle a kvalitne se toto
> utnuti snazi napravit servisni oddeleni.
Sedi !
Navyse vacsinou sa znacky snazia viac zladit jednotlive komponenty
( zial si tu snahu nechaju zaplatit :-)
> Jinak spolehlivost je jedna vec, ale zkuste na HP NetServer LC nainstalovat
> Linux. Ono to nejak nejde. Zatimco na vetsine nonames se mi to povedlo.
Linux sa mi nedari (este som sa nevzdal ) ani na PS/2 mod 80 vraj problem
s zbernicou MCA ( najprv hlasi chybu drivera mysi, po jej odpojeni chybu
klavesnice a stuhne  :-( skutocne inak isiel na najnemoznejsich "sunkach")
Zrejme nieco podobne (firemna zbernica) aj u HP NetServer, podobne problemy
boli vraj aj na servroch vyssej kategorie u Compaq-u ( kolega razi heslo
NO-Name compatibilny pocitac :-)

Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk