Problemy se stabilitou PC

Jan Schmidt schmidt at cs.felk.cvut.cz
Tue Mar 14 19:31:32 CET 1995

>   BOHA JEHO ! Nechte pri o to, co tomu pocitaci muze byt, omlatte jej
>   dodavateli o hlavu a kupte si neco znackoveho : HP, DEC, Acer apod.

Naposledy jsme koupili znackove PC pocitace XXX (nebudu napadat) pred tremi
roky a zodpovedne prohlesuju, ze jsou to nejvetsi kramy na katedre.
Technicka skupina je se mnou v tom zajedno.

Pro mne je napadana diskuse zajimava tim, ze vetsina prispevku uvadi
jako pricinu podobnych zavad (jinak nesledovatenych a vicemene
nediagnostikovatelnych) RAM. A to je myslim velmi uzitecny poznatek.

Kdyz uz zuri okolo nas ta trzni ekonomika, myslim, ze dat dohromady
chodivou masinu z levnych dilu je komparativni vyhoda vuci tem, co se
musi povesit na krk nejblizsi montovne PC.

Jan Schmidt
CVUT FEL