Problem s NEWS readerem

Magdalena Smolenova smolenova at mvax.uakom.sk
Wed Mar 15 09:16:43 CET 1995

Dobry den,

>ke cteni USENET news pouzivam MINUET. Jestli se nepletu, ten k praci pouziva
>POP protokol. Na nektere NEWS servery se mohu bez potizi pripojit (treba
>news.vslib.cz, aci.cvut.cz). Nektere news servery mi pri pokusu o pripojeni
>nahlasi chybu You have no permission to talk a zase se odvazou (naposledy
>mi to - opakovane - udelala astra.vscht.cz). Kde delam chybu? Znamena to jen,
>ze nektere servery si nerozumeji s Minuetem, nebo to znamena neco jineho?
 Kazdy administrator news servera ma nastavit povolenia pre citanie a postovanie
 inym strojom. Takze niektore news servery su "public" a niektore nie. Vas
 reader je v poriadku a ak si potrebujete vybavit povolenie na nejaky news
 server z Vasho okolia, napiste na adresu "news at meno.servera.cz" alebo
"usenet at meno.servera.cz" ziadost, aby bol Vas stroj news adminom pridany
 do tabuliek pre citanie, prip. i postovanie.
 Pozdravuje
						Magda Smolenova