TCP/IP

Petr Herman Petr.Herman at lfmotol.cuni.cz
Wed Mar 15 13:14:18 CET 1995

Mam podobny problem, a proto se pridam.

> Myslim ze velice slusne knihy jsou

>     Prakticky uvod TCP/IP - Petr Brehovsky, nakladatelstvi Kopp, cena
>     89 kc

Koukal jsem do toho.

>     Internetworking pomoci TCP/IP - Pavel Smrha, Vladimir Rudolf,
>     nakladatelstvi stejne, cena 149 kc

Koupil jsem si.
Jako prehled formatu vselijakych hlavicek je to dobre, pak 4 stranky
strucneho prehledu funkci BSD socketu a pak na 10 strankach nastinena
obecna filosofie klientu a serveru.
Nic se tam nepise treba o NET2 nebo NET3.

>     Na uvod by to melo bohate stacit.

Jakys-takys uvod - dobry, ale porad mam takovy pocit, ze jeste nez
zacnu smolit nejake vlastni client-server aplikace pod TCP/IP by
to chtelo jeste neco na precteni. Nejlepe asi nejake komentovane zdrojaky
takovych jednoduchych aplikaci na par - az par desitek stranek, kvuli
ekologii se mi nechce hned na zacatku tisknout si cele zdrojaky
treba od WWW serveru... :-(

>     Prijemnou zabavu.

Jo, uz se taky tesim, az si prectu tu spravnou literaturu a pak
on scratch napisu neco mnohem lepsiho nez WWW - treba takovou kombinaci
WWW s virtualni realitou :-)

	Petr H.