TCP/IP

Ing. Prikryl Jan dokt k336 prikryl at sun.felk.cvut.cz
Wed Mar 15 13:36:39 CET 1995

> Jakys-takys uvod - dobry, ale porad mam takovy pocit, ze jeste nez
> zacnu smolit nejake vlastni client-server aplikace pod TCP/IP by
> to chtelo jeste neco na precteni. Nejlepe asi nejake komentovane zdrojaky
> takovych jednoduchych aplikaci na par - az par desitek stranek, kvuli
> ekologii se mi nechce hned na zacatku tisknout si cele zdrojaky
> treba od WWW serveru... :-(

Popis toho, jak vypada client/server TCP/IP aplikace jsem kdysi
nasel v jednom z BAJTU r. 1993 tusim, a ve skriptech CVUT
FEL Janecek: Distribuovane systemy. Dalsim krokem pak byla
kniha pana Stevense: UNIX Network Programming, ktera vysla
v Prentice Halls v roce 1990.

-- Honza Prikryl

  Jan Prikryl
  postgraduate student
  graphics group sysadmin             E-mail:
  Department of Computer Science         <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>
  CTU Prague, Czech Republic