TCP/IP

Jaroslav Biolek biolek at ro.vutbr.cz
Wed Mar 15 17:40:00 CET 1995

On 15 Mar 1995, Petr Herman wrote:

> Jo, uz se taky tesim, az si prectu tu spravnou literaturu a pak
> on scratch napisu neco mnohem lepsiho nez WWW - treba takovou kombinaci
> WWW s virtualni realitou :-)

No, neni treba vymyslet neco, co uz je davno vymyslene.. Existuje VRML -
Virtual Reality Markup Language, ktery je rozsirenim HTML a ma podporovat
na platforme nezavislou virtualni realitu..

Ano to je jiz davno znama vec, autorem je podobne jaku u jazyka C slavny Jara
								^^^
Cimrman. Divim se ze to nevite. Kde se podela ceska hrdost ......
^^
					J. B.

ing. Jaroslav Biolek
Technical University of Brno
Kounicova 67a                             tel. : 42  5  41211318
601 90  Brno                                 fax : 42  5  41235370
Czech Republic - Europe              E-mail : biolek at ro.vutbr.cz