Problemy se stabilitou PC

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Thu Mar 16 09:29:55 CET 1995

>  Gates' shits (Windows) a Soft602 dohromady - to by se snad kouslo i na
>  referencni MS masine (tj. v soucasne dobe myslim Compaq).

Pokud jde o WinText602 verze 2.1 a 3.0, tak ten mi chodil a chodi vcelku
spolehlive i po vymene motherboardu bez nejakych zakusovani.
Pravda, ma sve mouchy. Ale Windows nehrouti.

Jiri Kvarda                       Ceske Vysoke Uceni Technicke
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Vypocetni centrum, ICSC
tel.: +42 2 2435 3306             Praha, Cesko